Publicitatea stridenta nu devine un dezavantaj decat daca ea tinteste un public select si pretentios. Cum insa grosul pietelor e intotdeauna format din cumparatori modesti si nepretentiosi, pe acest segment de piata mesajele publicitare stridente, zgomotoase, luminoase si stralucitoare sunt bine primite si eficiente.
Pe de alta parte consumatorii educati si pretentiosi nu sunt deloc numerosi si ei nu pot fi abordati cu mesaje stridente si agasante, sinonime in ochii lor cu prostul gust si lipsa de calitate. Pentru consumatorul exigent (high end) conteaza calitatea iar calitatea nu este stridenta.
ROSCA'S se ocupa cu semnalarea si publicitatea afacerilor locale de inalta si foarte inalta calitate. Astfel de afaceri se semnaleaza intr-un mod CALM, ELEGANT si DIFERIT de ceea ce se vede in restul cazurilor. In cele doua imagini de pe aceasta pagina puteti vedea o firma, de dimensiuni mai mici, din zona cazarilor cu pretentii. Ce face aceasta firma firma sa fie speciala? Tot ceea ce o deosebeste de signalistica obisnuita (cea a literelor volumetrice banale, aplicate sau luminoase), incepand cu marimea si forma ovala, trecand prin egreta in relief, scrisul gravat si acoperit cu aur de 24K, precum monumentele si cupolele marilor capitale, si terminand cu culoarea englezeasca a placii (negru mat). Acest tip de firma stradala e construita sa dureze zeci de ani si sa nu necesite, practic, cheltuieli de functionare si intretinere.
---------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu