vineri, 9 februarie 2018

RECLAMA ITALIANA FABULOASA ...din judetul Buzau!!!



 
Firma pensiunii-restaurant Valverde a fost prima realizata de noi in Romania. Dupa ce clientul ne-a descris visele si pretentiile sale, felul in care isi conducea afacerea si ne-a spus cum ar vrea sa fie perceput, am hotarat ca o firma publicitara clasica in stil toscan (Italia) i-ar veni manusa. Pensiunile agro-alimentare erau doar in stadiul de proiect cand proprietarii Valverde isi gazduiau si ospatau clientii cu produse naturale cultivate in mica lor ferma adiacenta, undeva pe drumul care leaga Iasul de Bucuresti.  
In mare, firma reprezenta o cheie, sugestiva pentru ideea de cazare, cu un medalion rotund, in relief, care reda in mod realist bunatatile culinare. Clientul a crezut atat de mult in sfaturile mele incat a construit la marginea soselei pana si zidul alb care mima conturul cheii, pe care trebuia montata frumoasa si neobisnuita lui firma Roscas. Si nu a regretat. Faceti click pe imagini pentru a le mari.
Pe vremea aceea mi-era teama ca designul meu pentru pensiune/restaurant Valverde va fi "furat" si refolosit de concurenti, dar am descoperit ca, paradoxal, cea mai buna ascunzatoare se afla chiar in vazul tuturor; nimeni nu s-a obosit sa-mi reproduca design-ul. Adevarul e ca Romania este, in general, insuficient de rafinata din punct de vedere publicitar pentru a aprecia altfel de firme decat cele luminoase, mari, cu litere volumetrice.

Related image

---------------------------------------------------------------------------
ROSCA'S SRL, unica manufactura de firme traditionale                  http://www.roscas.ro/firme.html
                        ---------------------------------------------------------------------------

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu