miercuri, 21 februarie 2018

FIRME PUBLICITARE PENTRU FLORARII

Aceasta a fost prima firma cu adevarat volumetrica (nu doar cu volume) din Craiova, firma unei florarii chic de pe Calea Bucuresti, din apropierea Mc Donald-ului. A fost ceva ce Bania nu mai vazuse niciodata pana atunci si sentimentul de proprietate si gelozie a fost atat de puternic incat mi-am auzit reprosuri atunci cand, un an mai tarziu, proprietarii ei au descoperit o firma asemanatoare si in Ramnicul Valcea, de parca creatiile mele ar fi devenit exclusivitati in mintea si inima proprietarilor lor. Dar m-am obisnuit deja cu atasamentul clientilor mei pentru rezultatele echipei Rosca's.
Surata din Ramnicul Valcea o vedeti mai jos. faceti click pe imagini pentru a le mari.

---------------------------------------------------------------------------
ROSCA'S SRL, unica manufactura de firme traditionale                  http://www.roscas.ro/firme.html
                        ---------------------------------------------------------------------------

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu